tirsdag den 18. december 2012

Hola!

Hola! Har i tøvejr siger i?


 Før

 Under

 Efter

7 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg ønsker dig en fantastisk soljul! Det har du i den grad fortjent :)

    SvarSlet
  2. Selv om du har fortjent det, så er det sgu da provokerende unge dame! Nu er jeg ikke ond i sulet, men hvis jeg var, så ville jeg ønske dig en solskoldet jul ;D

    SvarSlet
  3. @ Reke, tak søde :o)

    @ Anne, jeg ved det var lidt råddent...sorry ;o)

    SvarSlet
  4. Ej for saddan! Det havde jeg helt glemt, du skulle...pyyha hvor ser det dejligt ud. Håber du nyder det max. Kram (og lidt glædelig jul..)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fine hulebo :o) Kram tilbage (ikke glædelig jul endnu ;o))

      Slet
  5. Rigtig meget enjoy. Du har bare sådan fortjent en dejlig ferie!

    SvarSlet